gyakori kérdések

Befizettem a pénzt, még sincs jóváírva a kredit. Miért? 1. Nem töltött ki on-line rendelőt, hanem csak befizetett vagy átutalt. 2. Olyan rendelési számot adott meg, amit egyszer már felhasznált. 3. nem rendelési számát, hanem más adatot (pl. felhasználói nevét) adta meg.

Ha külföldön vagyok, nem kell-e valamilyen plusz költséget fizetnem, ha használom a szolgáltatást, illetve módosulnak-e külföldön a percdíjak? Szolgáltatásunknál mindig a célország a lényeg. Az országok percdíjai megtalálhatóak honlapunkon. Az, hogy a világon éppen Ön melyik országban van, teljesen mindegy. Természetesen ha egy magyar mobilt külföldön használ és hívásokat fogad rajta, akkor roaming díjat mindenképpen kell fizetnie, függetlenül attól, hogy VoIP-on vagy más telefonról hívják-e.

Fizet-e a hívott fél a hívások fogadásáért? Nem. A legjobbperdijak.hu nem von le semmit a hívott féltől.

Befizetés után mennyi idővel íródik jóvá a kreditem? Bankkártyás vásárlás esetén általában egy órán belül, de a kártyatársaság 24 órán belüli tranzakció-jóváírást tud garantálni. Banki átutalás illetve személyes banki befizetés esetén pedig az összeg beérkezésétől számított 24 órán belül.

Milyen számlát kapok a vásárlásról? Elektronikus számlát küldünk Önnek e-mailben. Ez egy hiteles bizonylat, amely teljes mértékben megfelel a Nemzeti Adó- és Vámhivatal által az elektronikus számlázással támasztott követelményeknek, ezenkívül időbélyegzővel is elláttuk. Oldal tetejére

Van-e időkorlátja a feltöltött kreditnek? Nincs. Kredite addig tart, amíg a percdíjak tarifái szerint le nem beszéli a teljes összeget.

Működik-e LINUX illetve MACINTOSH operációs rendszerek alatt is? Igen. Ehhez ajánljuk a Zoiper alkalmazás telepítését, majd a felhasználói azonosítókkal belépve megkezdheti a használatot. Bővebb, magyar nyelvű beállítási leírás IDE kattintva

Beállítható-e a szolgáltatás SIP készüléken? Igen. A beállítások a következők:
Main sip server: 77.72.174.129 on port 5060 (standard)
Alternative sip server #1: 77.72.174.130 on port 6000
Alternative sip server #2: 77.72.174.131 on port 6000
Stun server #1: 77.72.174.160
Stun server #2: 77.72.174.162

Változhatnak-e a percdíjak? Havonta egyszer, a hó elején frissítjük árlistánkat. Az árakat bármikor módosíthatjuk, erre a jogot fenntartjuk. De az árak általában nem felfelé változnak. Oldal tetejére

Ha újra kell telepíteni a számítógépem, s ezáltal a voipsoftclient-et is, elvész-e a kreditem? Nem. Mivel a fiókján lévő kredit nem az Ön számítógépén van tárolva, hanem a szolgáltatói szerveren, ezért újratelepítés alkalmával, vagy ha máshonnan szeretne belépni fiókba és használni a szolgáltatást, a kredit mindig rendelkezésére áll.

SMS-t tudok-e küldeni? Jelenleg még nem. Dolgozunk rajta, ha feliratkozik hírlevelünkre, értesíteni fogjuk, ha az SMS szolgáltatást bevezettük.

legjobbpercdíjak magyarulMűködik a program magyarul is? Igen. A VoipSoftClient felső menüsorában kattintson a Tools-ra. A legördülő menüsorból keresse meg a Select Language-t, hagyja rajta az egeret. Újabb menüsor nyílik meg, ahol bizonyos nyelvi fájlok már fel vannak sorolva. De ne álljon itt meg, mert a sor végén fogja találni ezt: Load Custom Language File… Erre kattintva keresse meg a magyar nyelvi fájlt, amit innen töltött le, és válassza ki. Ezzel aktiválta is a magyar nyelvet.
legjobbpercdíjak magyarul Oldal tetejére

Változott az egyenlegem összege, pedig nem is használtam, miért? Percdíjainkat mindig az Euro árfolyamához alakítjuk. Amennyiben változik az Euro árfolyama, ehhez mérten emeljük vagy csökkentjük a percdíjak árait is. Így előfordulhat, hogy az Ön egyenlege megnő, de ezzel együtt pontosan ugyanolyan arányban megnőnek a percdíjak is. Vagy ennek ellenkezője: az egyenlege csökken, de ezzel együtt csökkennek a percdíjak is. Így a már megvásárolt kreditek értéke nem változik, csupán az Euro árfolyamához igazodik. Kis mértékű árfolyam ingadozás mindezt nem befolyásolja.

Rendszerkövetelmények. Annak érdekében, hogy a programot rendeltetésszerűen tudja használni, az alábbi minimális rendszerkövetelményeknek kell hogy a számítógépe megfeleljen:
– PC Windows 7, XP illetve 2000 (SP2-vel) operációs rendszer,
– Linux operációs rendszer esetén a szolgáltatás használatához ajánljuk a Zoiper alkalmazás telepítését, majd a felhasználói azonosítókkal belépve megkezdheti a használatot.
– 300 MHz órajelű processzor,
– 128 MB RAM,
– 10MB szabad hely a számítógép winchesterén,
– Hangkártya és headset,
– Szélessávú internetkapcsolat: Kábel, DSL minimum 64kbit/s fel- és letöltési sávszélességgel.
A program minél jobb kihasználtsága és a minél jobb hangminőség elérése érdekében azonban javasoljuk, hogy az alábbi konfigurációjú rendszerkövetelmények teljesüljenek:
Javasolt rendszerkövetelmények:
– PC Windows 7, XP illetve 2000 (SP2-vel) operációs rendszer,
– 1 GHz órajelű processzor,
– 256 MB RAM,
– 30MB szabad hely a számítógép winchesterén,
– Full duplex hangkártya (a legtöbb, 1998 után gyártott hangkártya ilyen), headset,
– Kábel, DSL vagy ezekkel egyenértékű internetkapcsolat. Oldal tetejére

A voipsoftclient letöltése A szoftvert ingyen letöltheti a számítógépére INNEN. (A főoldalon egyéb eszközökre való telepítőket is letölthet, pl. iphone, android, symbian, windows phone alkalmazások). Ha mégis nehézségei adódnak a program használatával kapcsolatban, úgy mindig győződjön meg arról, hogy a legfrissebb verziószámú programot használja. Erről úgy tud meggyőződni, ha a voipsoftclient programot megnyitja, majd a felső, szürke menüsorban a Help-re, majd a lenyíló ablakban a Check for update…-re kattint. Ekkor a program leellenőrzi önmagát, s megkeresi saját frissítését. Ha talál frissítést, engedélyeztetni kell a frissítést a megjelenő kis ablakban.
Ha magyarosítani szeretné a programot, töltse le jobb klikkel (!) a magyarosító fájlt INNEN, majd A program magyarosítása menüpont szerint olvastassa be a szoftverrel a magyar nyelvi fájlt.
A program letöltéséhez kattintson a fenti linkre jobb klikk-kel, majd mentse el a telepítő fájlt-t számítógépére. (A fájl elnevezése: SetupVoipSoftClient_thevoipco.exe.) Jegyezze fel, hova töltötte le a telepítő programot (például a Tálcára). Vegye elő VoIP programot, majd a felső menüsorban kattintson a Tools-ra. A legördülő menüsorból keresse meg a Select Language-t, hagyja rajta az egeret. Újabb menüsor nyílik meg, ahol bizonyos nyelvi fájlok már fel vannak sorolva. De ne álljon itt meg, mert a sor végén fogja találni ezt: Load Custom Language File… Erre kattintva keresse meg a magyar nyelvi fájlt, amit innen töltött le, és egyszerűen aktiválja. Oldal tetejére

A program telepítése Kattintson duplán a az INNEN letöltött telepítő fájl-ra (SetupVoipSoftClient_thevoipco.exe), ezzel elkezdődik a voipsoftclient telepítési folyamata.
A VoIP program automatikusan mindig elindul, valahányszor az operációs rendszer is elindításra kerül. Azzal, hogy a program állandóan fut, ismerősei is könnyebben elérik Önt on-line. Ezt a beállítást bármikor módosíthatja, ha a program menüsorában a Tools…-ra, majd az Options…-ra kattintva a megjelenő kis ablakban a baloldali menüsorból az Advanced-ra kattintva kiveszi a pipát a Start Legjobbpercdijak.hu when I start Windows mellől.

Az első használat Amikor először kezdi el használni a szoftvert, a telepítés végén a program felhasználónevet (username) és jelszót (password) kér. Ide azt az Ön által megadott felhasználónevet és jelszót kell megadnia, amit előzetesen Ön már elkészített a regisztrációkor, ITT.
Fontos: regisztrációkor a felhasználói neve ilyen lesz: felhasznalonev*thevoipco. A felhasználónév és jelszó megadásakor csak az angol abc betűit és számokat használjon! Erről, sikeres regisztráció esetén, Ön e-mailt is kap az Ön által megadott e-mail címre. Ezt a levelet ne veszítse el, és a fiók adatait (username, password) saját felelősségre tárolja és bizalmasan kezelje, harmadik félnek ne adja át. Oldal tetejére

Hogyan telefonáljunk? Hívások lebonyolítása Hagyományos telefonszámok hívására használhatja az ún. gyorshívót, amit a program alján talál. Ez egy üres box, ahova beírhatja a hívandó telefonszámo(ka)t. A box melletti nyílra kattintva a már korábban hívott számok listáját találja. Ha beírja a telefonszámot, az addig inaktív zöld tárcsázó gomb (ikon!) aktív lesz. Ha befejezte a telefonszám beírását, nyomja meg a zöld gombot, amelyben a fehér telefonkagyló van (ikon!), és ekkor csörgetni fogja a beírt telefonszámot. A hívás befejezéséhez nyomja meg a zöld gomb melletti piros gombot (ikon!), benne a fekvő telefonkagylóval. Fontos: a telefonszámokat a nemzetközi hívási szabályoknak megfelelően kell beírni és a kontakt listában is ebben a formátumban tárolni. Pl. magyar budapesti számok így kezdődjenek: +361xxxxxxx.
Vagy így: 00361xxxxxxx
00 vagy +: a nemzetközi hívások karaktere;
36 – Magyarország előhívószáma;
1 – Budapest előhívószáma.
Magyar mobilok: +3670xxxxxxx, +3630xxxxxxx és +3620xxxxxxx formátumokban tárcsázandók illetve tárolandók.
Három módon tud telefonálni:
1. a fent leírt boxba beírva a számot a billentyűzet segítségével,
2. dupla kattintással a kontakt listában előzőleg eltárolt névre,
3. a tárcsázó fület használva betáplálva a hívandó számot. Oldal tetejére

A hangminőség további javítása Annak érdekében, hogy a hangminőség a lehető legjobb legyen, különösen ajánljuk a következőket:
– Használjon beépített mikrofonú headset-et! A headset-ek a legtöbb műszaki vagy számítástechnikai boltban kaphatóak, olcsók, és a hang minőségét jelentősen javítják.
Ha nincs headset-e, de szeretné a hangminőséget tovább javítani:
– használjon fejhallgatót a számítógép hangszórója helyett,
– próbálja a mikrofont közelebb vagy távolabb tenni a szájától az optimális minőség megtalálása végett,
– használjon külső mikrofont (ne feledje: a legtöbb laptopban nem a legjobb minőségű beépített mikrofon van!),
– időnként frissítse a hangkártya driverét,
– ha pedig végképp nincs kéznél mikrofon, helyette használhat egy pár fejhallgatót mint átmeneti mikrofont úgy, hogy a fejhallgató jack dugóját a mikrofon bemenetébe dugja be. Oldal tetejére

Rossz hangminőség Mivel a legolcsóbb percdíjakat szeretnénk Önnek biztosítani, eközben a legjobb hangminőség nyújtására is törekszünk.
A hívások nemzetközi utakat járnak be a telekommunikációs szolgáltatók komplex rendszerein át, ezért ezen kapcsolatok komplexitása révén technikai problémák bizony adódhatnak. Mindig a legfrissebb technológiát alkalmazzuk a legjobb minőségű hívások elérése végett, de előfordulhat, hogy kontinenseken vagy óceánokon át nyúló hordozóknak mások a minőségi követelményeik.
A számítógépes kliensen kattintson a felső menüsorban a Tools => Options… => Sound Devices-ra, majd vegye ki a pipát az Enable autamated control mellől.
Operációs rendszerében a hangeszközök beállításainál a hangkártya mikrofonjának érzékenységén is tud javítani (Microphone Boost).
Törekedjen arra is, hogy a hívások közben véletlenül se működjön párhuzamosan más olyan alkalmazás, amely a sávszélességet terhelheti.
A fentiektől függetlenül tapasztalatunk, hogy legtöbbször már a kicsörgéskor hallani, ha rosszabb minőségű lesz a hívás (a kicsörgés hangja nem tiszta). Ez esetben a hívás megszakítása és azonnali újrahívása nagyon sokszor segít a hangminőség javításában.
Tűzfal beállítások
Időnként a tűzfal beállításai is akadályozhatják a szolgáltatás működését. Ilyenkor engedélyezze operációs rendszerének tűzfalán, hogy a szoftvert a tűzfal engedje működni. Az alábbi desztinációs portokat mindenképpen engedje működni tűzfalán:
– UDP 5060
– UDP 11113
– UDP 10300-10311
– UDP 6901-6920
Problémák a hangkártyával
A program nem működik tökéletesen Windows Vista-n. Ezen úgy tud javítani, ha a voipsoftclient alkalmazást Windows XP SP2 kompatibilis üzemmódba állítja. A legtöbb esetben azonban a hangkártya driverét kell frissíteni, mert az nem up-to-date. A számítógép hardverén frissítse a drivereket. Ezután próbálkozzon újra. Ha továbbra is fennáll a probléma, állítsa át a programot Windows XP SP2 kompatibilis üzemmódba:
1. Nyissa meg a Windows Explorer-t.
2. Keresse meg a voipsoftclient.exe futtatható fájlt számítógépén.
3. Jobb klikkel kattintson a fájlra, majd a megnyíló ablakban a Properties/Tulajdonságok-ra.
4. Válassza ki a Compatibility/Kompatibilitás Fület.
5. Válassza a Run This Program in Compatibily Mode-ot.
6. A legördülő listából válassza a XP (Service Pack 2)-t.
7. Ha szükséges, adminisztrátorként válassza ki ezt a funkciót.
8. Kattintson az OK-ra. További információ a Vista Help Support-on található. Oldal tetejére

Kezelőfelület Ha megnyitja a programot, rögtön a program tetején találja a szolgáltatás elnevezését (Legjobbpercdijak.hu), mellette pedig az Ön által regisztrációkor elkészített felhasználói nevét (felhasznalonev*thevoipco). Fontos, hogy a felhasználónévben mindig benne kell lennie a *thevoipco végződésnek.
Ez alatt egy szürke sávban találja a menüsort:
Account, View, Contacts, Tools, Help
Account: személyes profilját tudja beállítani, új jelszót tud megadni fiókjának, valamint ki tud lépni fiókjából úgy, hogy magát a programot nem csukja be.
View: A Dashboard-ra kattintva a hívás késleltetését tudja nyomon követni.
Contacts: Névjegyet tud hozzáadni kontakt listájához, illetve archiválni is tudja ezt a listát. A Backup Contacts to File…-ra kattintva tudja menteni, a Restore Contacts from File…-ra kattintva pedig a korábban elmentett kontakt listáját tudja importálni a kontakt listába.
Tools: A program nyelvét tudja megváltoztatni. Ha magyarosítani szeretné a programot, töltse le a magyarosító fájlt innen, majd A program magyarosítása menüpont szerint olvastassa be a szoftverrel a magyar nyelvi fájlt. Edit language File…: itt az Ön által kiválasztott nyelvi fájl szövegezését tudja szerkeszteni. Clear History…: A history fül alatt tárolt hívásnaplót tudja törölni. Options…: Ezen belül – Sound Devices (A hangkártyák beállításait tudja továbbfinomítani. Általában nincs szükség ezt állítgatni); Hotkeys (Előre funkcionált gyorsbillentyűk vannak megadva különböző, a program használatát megkönnyítő kezelésként); Connection (Az internet kapcsolat minőségéhez lehet itt beállítani a szoftvert – nem szükséges hozzányúlni); Advanced (Start Legjobbpercdijak.hu when I start Windows) – ha az e szöveg melletti pipát kivesszük, a voipsoftclient nem fog elindulni minden alkalommal, amikor a Windows is elindul; Associate Legjobbpercdijak.hu with callto links – bizonyos honlapokon úgy vannak megadva telefonszámok, hogy azokra kattintva már lehet is tárcsázni őket az éppen feltelepített VoIP programmal. Ha ez bepipálva marad, akkor az ilyen formában megadott telefonszámokra kattintva használni tudja a a voipsoftclient-et; Auto phonebook pop-up – Ha olyan kontaktok vannak a listáján, akik szintén használják a voipsoftclientet, akkor ha ők bejelentkeznek, Ön látni fogja egy felbukkanó kis ablakban a másik fél bejelentkezését.); Help: A Check for Update…-re kattintva le tudja ellenőrizni, hogy van-e a programnak frissítése. Az About-ra kattintva pedig a program névjegyét találja.
A program további kezelőfelületét különböző, ún. fülek osztják fel:
Info: itt általános információkat talál a kontakt listájában találhatók számáról (Contacts), valamint az éppen aktuálisan rendelkezésre álló kreditről, melynek összegéig Ön még telefonálni tud (Your Account). Ugyanitt tud belépni saját profiljába is (Click here to edit your profile).
Contacts: Ez a kontakt lista füle. Ide tud felvenni neveket és telefonszámokat, hogy elég legyen csak a név alapján tárcsáznia. Kattintson jobb klikkel a fehér mezőbe, s a megjelenő lenyíló ablakban az Add Contact…-ra kattintva tud a listába új partnert felvenni. Ugyanitt csoportokat is létre tud hozni, ha szelektálni szeretné a neveket (pl. Barátok, Munkatársak, Rokonok stb.). Jobb klikkel az üres mezőbe kattintva a lenyíló ablakban válassza a Create New Group…-ot, majd adja meg a kívánt csoport nevét.
Dialpad: Ez a fül egy virtuális tárcsázót nyit meg, ahol egy grafikus felületen tudja megadni a hívni kívánt telefonszámot.
Phone2Phone: Ez a fül egy kényelmi szolgáltatás használatát teszi lehetővé. Ha nem szoftverből kíván hívni, hanem hagyományos (vezetékes vagy mobil) telefonjára szeretné a VoIP hívásokat átirányítani, akkor a felső ablakba írja be azt a számot, ahova szeretné átirányítani a hívást, az alsó ablakba pedig azt a számot, amelyiket a VoIP szolgáltatás segítségével hívni szeretne. Ezt követően nyomja meg a Call gombot. Ekkor az történik, hogy az átirányított szám (pl. az Ön mobilja) fog csörögni. Ezt Ön felvéve hallani fogja, hogy csörög a másik, hívandó szám, majd ha a hívott fél felveszi, a kapcsolat létrejön. Kényelmi szolgáltatás révén ez nem ingyenes szolgáltatás, hiszen Ön az átirányítandó hívásért kétszer fizet: egyszer az átirányítás percdíját, egyszer pedig a hívott szám percdíját fogja levonni a rendszer kreditéből. Ez akkor lehet hasznos, ha Ön olyan területen tartózkodik, ahol egyáltalán nincs internet, de aki a VoIP programot használja, be tudja állítani, hogy az Önnél lévő telefonra irányítsa át a hívásokat. Sokszor ez még így is lényegesen olcsóbb, mintha a roaming díjat fizetné a mobilszolgáltatójának.
History: Ez a fül a lebonyolított hívások naplózását mutatja. Mikor, kivel, milyen számon, mennyi időt beszélt és az mennyibe került Önnek.
Active: Ez a fül akkor aktivizálódik, ha Ön hívásban van. A neve is mutatja, hogy az éppen aktív állapotát mutatja a szoftvernek. Oldal tetejére

Fizetési módok

1. Bankkártyával vásárlás:
A Barionról általában ITT

Elfogadott kártyatípusok: FIGYELEM! Nem minden bank által kibocsátott Maestro és VISA Electron típusú kártyával lehet interneten fizetni. Kérjük, érdeklődjön kártyakibocsátó bankjánál.
A bankkártyával történő vásárlásról:
– A kártyabirtokosok számára díjmentes a vásárlás az interneten, szemben az átutalással. Ma már a Maestro bankkártyával is vásárolhat interneten.
– A magyar jogszabályok és bankkártya társaságok a kártyabirtokosok jogait védik abban az esetben, ha bankkártyával történő fizetést követően reklamáció merül fel.
– Kérjük, internetes azonosítóit kezelje bizalmasan! A vásárlást, nézelődést követően mindig jelentkezzen ki a weboldalról! Különösen fontos ez olyan számítógép esetén, amit más is használ! Az adatai védelme érdekében javasoljuk, hogy saját gépről vásároljon, kerülje a nyilvános internetes kávézókat, hotspotokat!
– Kérjük, készpénzfelvételnél, ill. vásárlásnál használt PIN kódot soha ne adja meg internetes vásárlás esetén, illetve ügyeljen arra, hogy a kártyaszámát és a kártya lejárati dátumát ne adja ki illetékteleneknek!
– A kártyabirtokos azonosítását szolgálja a kártya aláírási paneljében található 3 jegyű ellenőrző kód – amit CVC2-nek vagy CVV2-nek is szoktak nevezni – (a 3 jegyű ellenőrző kód megtalálható a kártyaszám, illetve annak utolsó négy számjegye után). Ezt a kódot kérjük ugyanolyan gondossággal kezelje, mint a PIN-kódot!
– Növeli a biztonságot, ha SMS-szolgáltatást igényel bankjától, melynek eredményeképpen a számlán történt változásokról azonnal értesítést kap.

2. Banki átutalás:
Minden kreditvásárlás előtt az on-line rendelőnk használata kötelező!
A rendelési űrlap kitöltésével öntől elkérjük személyes adatait, e-mail címét, ahová a rendelési összesítőt küldeni fogjuk, a feltöltendő felhasználói nevet (kétszer kell megadni!), illetve a kért szolgáltatás teljesítésével kapcsolatos adatokat. A rendelés megtörténtét a “Megrendelés elküldése” gomb megnyomásával igazoljuk vissza e-mailben.
FIGYELEM!: Az átutalás közlemény rovatába minden esetben tüntesse fel az e-mailben kapott rendelési számot. Ez alapján azonosítjuk be a beérkező utalásokat a rendelési adatokkal. A közlemény rovatba KIZÁRÓLAG a rendelési számot kérjük beírni, mást ne!
MINDEN kreditvásárlás előtt ÚJ on-line rendelő kitöltése kötelező.
A kreditet az összeg bankszámlánkra történő beérkeztétől számított 24 órán belül töltjük. Ha azonnali kredittöltést szeretne, kérjük válassza rendelőnkben a fizetési módok közül a “Bankkártya – PayU”-t!

3. Személyes befizetés készpénzzel az ország 117 pontján (Raiffeisen banki pénztári befizetés):
Lásd mint a Banki átutalásnál leírtak!
Fontos különbség a banki átutaláshoz képest, hogy ezt abban az esetben válassza, ha Önnek egyáltalán nincs olyan belföldi, forintalapú bankszámlája, ahonnan átutalást tud végezni. Ez esetben kérjük, fáradjon be a legközelebbi Raiffeisen Bank fiókjába, és a bank pénztáránál közvetlenül fizesse be az on-line rendelőben megkapott végösszeget. Oldal tetejére

Felhasználói fiók
Regisztráció
A szolgáltatás igénybevételéhez Önnek regisztrálnia kell, azaz egy felhasználói fiókot létrehoznia. A regisztrációkor megadott adataival tud belépni a programba valamint felhasználói fiókjába. Sikeres regisztráció esetén egy e-mailben is megkapja tőlünk belépési azonosítóit. Kérjük, ezt az e-mailt ne törölje ki!
Belépés
Felhasználói fiókjába valamint a szolgáltatást adó VoIP programba használat előtt be kell jelentkeznie.
Ha ez nem sikerül, annak az alábbi okai lehetnek:
Helytelenül megadott adatok. A korrekt felhasználói nevet és jelszót adta meg, mégsem sikerül belépni. Előfordulhat, hogy több fiókja is van, és a jelszókat esetleg összekeveri. Ellenőrizze le a regisztrációkor kapott e-mailben az adatok helyességét.
CAPS LOCK. Ellenőrizze, nem maradt-e benyomva/aktív a CAPS LOCK billentyű.
Háromszori rossz belépési kísérlet. Ha rossz felhasználónév/jelszó kombinációt adott meg, és ezt háromnál többször tette, a fiókját átmenetileg egy órára blokkoljuk. Az elrontott kísérletet követően a blokkolás ideje alatt hiába ad meg helyes belépési adatokat, a blokkolás miatt mégsem tud belépni fiókjába. Ekkor kérjük, várjon 1 órát a blokkolás feloldására.
Technikai probléma. Ha a fent leírtak nem oldották meg a belépési problémát, előfordulhat átmeneti műszaki probléma a szolgáltatói oldalon. Ilyenkor várjon néhány órát, majd próbáljon meg újra belépni.
Elfelejtett jelszó. Ha elfelejtette jelszavát, kérjen jelszóemlékeztetőt itt. A megnyíló ablakban adja meg felhasználói nevét (User name) és a kiírt karaktereket, majd kattintson a “Retrieve password“-re. Ha a megadott felhasználói név létezik, akkor a regisztrációkor megadott e-mail címre a rendszer elküldi belépési adatait.
Jelszóváltoztatás. Jelszavát itt tudja megváltoztatni. Egyszerűen lépjen be, majd kattintson a Tools and Settings => Change Password-re.
Kilépés. A honlapon ki tud lépni fiókjából úgy, hogy az oldal alján található Logout-ra kattint.
Nem kaptam a regisztrációmról e-mailben megerősítést
Ha Ön valamilyen oknál fogva nem kapott tőlünk megerősítést e-mailben (pl. spam szűrők miatt), ettől függetlenül a regisztráció még sikeres lehetett. Ilyenkor a regisztrációt követő 1 óra múltán próbáljon meg belépni. Néha a levélszemét szűrőbe vagy a kukába kerülnek a megszűrt levelek, ott megtalálhatóak a hasonló e-mailek.
Kontaktlista /Contacts
Tetszése szerint vehet fel partnereket kontakt listájára. E partnerek elérhetőek számítógépén, okostelefonján működő VoIP alkalmazásában, illetve felhasználói fiókjában is, miután belép oda egy böngésző segítségével.
Partnerek karbantartása
– a számítógépén.
A voipsoftclient alkalmazásba belépve kattintson a Contacts fülre, majd jobb klikkel kattintva számos funkció elérhető a kontakt listán: a partner hívása, átnevezése, adatainak módosítása, törlése, felvétele és csoport felvétele.
– okostelefonján.
Ez mobilon nem lehetséges.
Hívószám kijelzése
Az alábbiakat tegye meg, ha azt szeretné, hogy híváskor ne privát vagy ismeretlen számként hívja ismerőseit, hanem egy Ön által megadott hívószám jelenjen meg híváskor a hívott félnél.
– Állítsa be felhasználói fiókjába belépve a hívószámot a How to Call terület alatti SIP-re, majd a Settings-re. Hívószámát a Caller ID for SIP alatt tudja beállítani, nemzetközi formátumban megadva a telefonszámot (magyar mobil esetén tehát +36/30/70/20/xxxxxxx).
– Ellenőrizze le, hogy a hívószám jól van-e beállítva. Lépjen be a programba, majd kattintson az Info fülre. Itt kattintson a Click here to edit your profile-ra. A megjelenő kis ablak bal alsó részén, a Phonenumbers területén találja a hívószámkijelzéssel kapcsolatos felületet. Itt adhat hozzá telefonszámokat (Add phonenumber), törölheti azokat, vagy hívószám nélküli módba kapcsolhat (No Caller ID).
– Nem minden esetben megy ki a hívószám a hívott félnek, ha olyan SIP eszközön keresztül használja a szolgáltatást, ami nem teszi lehetővé a kijelzést. Ilyen esetben mindenképp tájékozódjon a SIP eszköz gyártójának honlapján, vagy érdeklődjön annál a kereskedőnél, akitől a készüléket vásárolta.
– Ezenkívül előfordulhat, hogy a jó beállítások ellenére mégsem minden esetben megy ki a beállított telefonszám. Sokszor bizonyos mobiltársaságok tiltják a VoIP hívások hívókijelzését.
Profil váltása, beállítása
Felhasználói fiókjába belépve a Tools and Settings-re kattintva az alábbi menü nyílik meg:
Edit Account. Itt az e-mail címét, postacímét, telefonszámait, valamint egyéb adatait (cégnév, cégjegyzék szám, adószám, honlap, ország, időzóna).
Change password. Jelenlegi és új jelszavát kétszer megadva itt tudja megváltoztatni fiókjának jelszavát.
PC Client: VoipSoftClient. Itt is le tudja tölteni a voipsoftclient programot.
SIP Settings. Lásd a Hívószám kijelzése menüpontnál.
Balance nofitications. Ha az Enabled mellé pipát tesz, ez a szolgáltatás aktívvá válik. Itt be tudja állítani, hogy ha egy bizonyos összeg alá csökkenne egyenlege, erről e-mailt küld Önnek a rendszer. Így időben újra tudja tölteni egyenlegét.
Hívásnapló
Önnek bármikor rendelkezésére áll eddig hívásainak naplója. Felhasználói fiókjába belépve kattintson a Calls-ra. Itt megtalálja eddigi hívásainak naplóját ezekkel az adatokkal:
– pontosan mikor indult a hívás (másodperc pontossággal, dátumozva),
– hívott szám,
– a hívás ideje,
– költsége Ft-ban.
Ugyanitt a listát Excel vagy PDF formátumban ki is tudja exportálni.
Bejövő hívások fogadása
Szolgáltatásunk alapvetően a kimenő hívások bonyolítását teszi lehetővé a legjobb, legolcsóbb árakon. Lehetőség van azonban bejövő hívások fogadására is, ún. virtuális számok bérlésével. Erről bővebben itt olvashat. Ha Önnek van internete és be van lépve fiókjába, Ön bármikor képes hívások fogadására, ha igénybe veszi virtuális telefonszám szolgáltatásunkat.
Biztonság
Jelszó megváltoztatása
. Bölcs dolog rendszeresen megváltoztatni a jelszót. Ennek módjáról olvashat a Profil váltása, beállítása menüpontnál.
Védelem. Felhasználói fiókjának védelme érdekében olyan jelszót válasszon, ami könnyen megjegyezhető az Ön számára, ugyanakkor mégsem egyértelmű mások előtt. Ha olyan számítógépről telefonál, amelyet mások is használnak, a használat végén ne felejtsen el mindig kijelentkezni fiókjából vagy e-mailjéből!
– Minél változatosabb karaktereket használjon, akár írásjeleket, de számokat is, valamint használjon keverve kis- és nagybetűket.
– Bizonyos időközönként változtassa meg jelszavát.
– Bizonyosodjon meg arról, hogy operációs rendszere a legfrissebb verziójú-e.
– Soha ne válaszoljon olyan e-mailre, amiben a jelszavát kérik!
– Jelszava minimum 6 vagy még több karakterből álljon.
– Ne használja ugyanazt a jelszót más szolgáltatásokhoz vagy weboldalak látogatásához (pl. e-mail). Oldal tetejére

Hívási módok
Telefonálás számítógépről

Windows és Macintosh felhasználóink részére készítettük el VoipSoftClient nevű alkalmazásunkat, melyet honlapunkon lehet letölteni. Töltse le, telepítse, készítse el felhasználói fiókját, majd lépjen be fiókjával a szoftverbe.
Local Access Number
Mi is ez?
Bizonyos országokban – Magyarországon is – ún. helyi behívószámokat ajánlunk fel felhasználóink részére. Ez lehetővé teszi, hogy internet és számítógép nélkül, egy hagyományos telefonról is használhassa a szolgáltatást.
Hogyan működik?
– Bármely telefonról hívja a behívószámot. (Ezért a telefon szolgáltatója helyi vonalas szám hívásának tarifáját számolja fel.)
– Ha a hívását olyan telefonszámról kezdeményezi, amelyet Ön korábban felhasználói fiókjában megadott, akkor egy automata hang kérni fogja, hogy adja meg a hívandó számot (vagyis azt a számot, amit hívni akar), majd nyomja meg a # gombot (a hívás díja a legjobbpercdijak.hu díjszabása szerint vonódik le kreditjéből).
Fax küldése/fogadása VoIP-on keresztül
Sajnos e szolgáltatás megfelelő működéséhez nem tudunk garanciát adni, ugyanis az IP hálózatok nem igazán alkalmasak erre a célra.
Az olyan IP hálózatok, amelyeknek kiváló átviteli karakterisztikája van, tehát nincs csomagveszteségük, G.711 standardot használnak. Néhány tipp arra vonatkozólag, ha mégis szeretne faxot küldeni/fogadni VoIP-on keresztül:
– Használjon G.711-es standardot (Codecek nélkül)!
– A baud rate-et (másodpercenkénti pulzusok száma) állítsa 9600-ra, és kapcsolja ki az Error Correction Mode-ot. Minél lassabban küldi a faxot, annál biztosabb, hogy az hiba nélkül megy át.
– Faxolni VoIP-on keresztül úgy, hogy közben azt műholdról vagy wifi-ről használja, nem lehetséges.
– T.38-as standardot nem támogatunk.
Konferencia beszélgetés
A számítógépes alkalmazás használatakor lehetősége van konferencia beszélgetés bonyolítására.
Miután felhívta a konferencia beszélgetés első résztvevőjét, írja be a következő hívandó számot (vagy a kontakt listából válassza ki a számot), majd nyomja meg a hívásindító gombot. A megjelenő kis ablakban a rendszer megkérdezi Öntől, akar-e konferencia beszélgetést kezdeményezni. Ha a yes gombra kattint, a beszélgetés minden résztvevőjét Ön összekapcsolja egymással. Maximum 3 fél vehet részt a konferencia beszélgetésben (Önnel együtt). SIP eszköz felhasználásával is lehetséges konferencia beszélgetést bonyolítani, de csak ha a SIP kliens támogatja ezt a funkciót. Oldal tetejére

Mobil alkalmazás és weboldal
Hívások bonyolítása a legjobbPercdijak és a YourDialer alkalmazásokkal:
(Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a szolgáltatások rendeltetésszerű használatát csak a honlapunkról letölthető PC-s alkalmazás használatakor tudjuk garantálni. Amennyiben Ön mobil készülékére mobilrendszeren működő alkalmazáson keresztül kívánja használni szolgáltatásunkat, az ebből eredő használatbeli működési hibákért nem tudunk felelősséget vállalni.)
Okostelefonján is használhatja szolgáltatásunkat. Android rendszerű készülékére erre a linkre kattintva tudja letölteni a szoftvert: https://www.legjobbPercdijak.hu/legjobbpercdijak.hu.apk.
iPhone, iPad, Tablet, Symbian és Windows phone készülékeken pedig használja a YourDialer alkalmazást. Egyszerűen töltse le a www.yourdialer.com weboldalról a megfelelő alkalmazást, majd jelentkezzen be felhasználói adataival, és kezdjen telefonálni.
Hívási módok okostelefonról:
1. VoipCall: a legolcsóbb opció, de ehhez stabil internet kapcsolat szükséges és olyan szolgáltató, amely engedélyezi a VoIP hívásokat.
2. Local access numbers: ha nem stabil az internet kapcsolat. Ez még mindig olcsó, de ne feledje, ez esetben a mobilszolgáltató a Local access number hívásakor helyi, vezetékes szám tarifáját fogja Önnek leszámlázni. (A helyi behívószámról bővebben a Local Access Number résznél olvashat feljebb.) Oldal tetejére